Mash ja Domec tuovat yhteistyössä uudenlaisen maksupääteratkaisun Italiaan

Tiedote30.10.2019 12:58

Mash Domec yhteistyö

Mash ja Domec ovat aloittaneet yhteistyön Italian markkinoilla kauppiaille tarjottavan, innovatiivisen laskulla maksamisen ratkaisun tiimoilta. Maksutavan avulla kauppiaat voivat kasvattaa kertaostosten kokoa sekä kokonaismyyntiä ja lisätä konversioiden määrää.

Tämä joustava maksuratkaisu mahdollistaa uuden asiakkuuden luomisen suoraan kaupan maksupäätteellä. Asiakas voi halutessaan maksaa ostoksensa myöhemmin yksinkertaisesti valitsemalla "maksa Mash-laskulla" -toiminnon Mashia tukevalta maksupäätteeltä. Kuluttajalla on aina vähintään 14 päivää aikaa päättää, maksaako hän laskun kerralla vai muuntaako sen erämaksuksi.

“Verkostoomme kuuluville yhteistyökumppaneille yhteistyö Mashin kanssa alleviivaa kykyämme tarjota laajan valikoiman maksutapoja ja lisäarvoa tuottavia palveluita sekä kauppiaille että rahoitusyhtiöille täysin integroidussa palvelussa. Palvelu mahdollistaa kauppiaalle liiketoiminnan käynnistämisen, ylläpidon ja kasvattamisen - paljon enemmän kuin vain maksujen vastaanottamisen,” sanoo Domec Spa:n toimitusjohtaja Antonio Sorrentino. ”Tämä yhteistyö on konkreettinen esimerkki yhtiömme visiosta kehittyä lisäarvoa tuottavien palveluiden ’fintech-hubiksi’.”

Mash Group Oyj:n toimitusjohtaja Gaëtan Van Wynsberghen mukaan liiketoiminnan aloittaminen Italiassa yhteistyössä Domecin kanssa on rohkein liike fintech-konsernin historiassa, ja se vahvistaa yrityksen johtavaa asemaa Euroopassa. ”Olemme innoissamme yhteistyöstä Domecin kanssa. Molemmilla yrityksillä on sisällään sama, yhteistyötä korostava DNA. Mashin kehittyneet maksupalvelut yhdistettynä Domecin olemassa olevaan, Italian kattavaan kontaktiverkostoon, tarjoavat valtavat mahdollisuudet. Domec on jo valmiiksi yhteistyössä Italian suurimpien maksu- ja rahoituspalveluita tarjoavien pankkien kanssa ja hoitaa yli 200 000 maksupäätettä. Tämä tuo Mashin kymmenien miljoonien italialaisten kuluttajien ulottuville. Kauppiaat ja kuluttajat arvostavat yksinkertaisia, nopeita ja tehokkaita palveluita, jotka helpottavat kaikkien elämää. Strategiamme ja yhteistyöhön perustuvan toimintatapamme mukaisesti odotuksemme on, että palvelu käynnistyy Italiassa vuoden 2020 aikana. Tällä hetkellä Mash toimii Espanjassa, Puolassa, Suomessa ja Ruotsissa.”

Tietoa Domecista

Domec on yhteistyötä painottava fintech-yhtiö, joka toimii innovatiivisten maksuratkaisujen ja niihin liittyvien lisäarvopalveluiden alueilla. Domecin palvelut ovat toimineet vuodesta 2014 modulaarisella ja joustavalla Domec Tools™ pilvipohjaisella SaaS alustalla. Palvelut tukevat pankkeja, julkisyhteisöjä, rahoitusyhteisöjä, operaattoreita ja kuluttajakauppaa digitaalisessa transformaatiossa ja avoimessa innovaatioprosessissa. Tällä hetkellä palvelualusta toimii yli 80 000 yrityksessä ja 200 000 pisteessä Italiassa ja Euroopassa, ja sen kautta tehdään transaktioita yli 100 miljoonan euron arvosta.

domecsolutions.com | press@domecsolutions.com | @DomecSolutions

Lisätiedot:
Simone Mariani
Domec Spa
Tel +39 02 479 51677
press@domecsolutions.com

Tietoa Mashista

Mash on ollut fintech-innovaatioiden etulinjassa jo vuodesta 2007. Hyödynnämme kehittyneitä algoritmejamme, koneoppimista ja automatisoitua alustaamme toimittaaksemme huippuluokan maksuratkaisuja sadoilletuhansille asiakkaille joka päivä. Rakennamme tulevaisuutta, jossa teknologia auttaa meitä jokaista, tehden maksamisesta sujuvaa ja joustavaa. Mash on yksi FinTech50 listatuista yrityksistä.

mash.fi  | press@mash.com | investor@mash.com | @MashComOfficial

Lisätiedot: