Torilla tavataan (toivottavasti) – Mash Vuoden mullistavin fintech -finaaliin

Uutinen13.09.2019 03:28

Torilla-tavataan-toivottavasti--Mash-Vuoden-mullistavin-fintech-finaaliin

Mashin syksystä on muodostumassa erityisen valoisa. Meidät on nimittäin äänestetty Helsinki Fintech Farmin järjestämän Vuoden mullistavin fintech 2019 -kilpailun finaaliin kisaamaan vuoden fintech-yrityksen palkinnosta. Jo itse finaaliin yltäminen on suuri kunnia, mutta aiomme tietenkin kamppailla vielä siitä kaikkein kirkkaimmasta kruunusta tosissamme viiden laadukkaan kilpakumppanimme kanssa. Viime vuoden Fintech50-listalle pääsy sai joka tapauksessa tänäkin vuonna hienosti jatkoa.

Kuluttajia ja kauppiaita hyödyttävälle maksuratkaisullemme on selkeästi kysyntää, ja yli 130 000 suomalaista onkin jo maksanut ostoksensa joustavasti Mashilla. Nopeana kertauksena uusille tuttavuuksille kerrottakoon, mistä Mashissa oikein on kyse:

1. Tarjoamme kivijalkamyymälöissä ja verkkokaupoissa toimivan maksutavan, joka on kuluton sekä kauppiaille että kuluttajille. Mashilla ostaessaan asiakas saa aina vähintään 14 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa.
  2. Asiakas voi maksaa ostoksensa tuon maksuajan puitteissa kerralla tai halutessaan valita itselleen sopivan erämaksusuunnitelman. Kauppiaalle oston summa tilitetään 1-2 pankkipäivässä riippumatta asiakkaan valitsemasta maksuaikataulusta.
  3. Mashilla maksaminen on nopeaa ja helppoa eikä vaadi minkäänlaista ennakkorekisteröitymistä. Joten siitä vain reippaasti kokeilemaan, kun seuraavan kerran ostoksilla törmäät Mash-vaihtoehtoon.

Aiomme syksyn aikana jatkaa Mashin ilosanoman levittämistä yhä laajemmalle. Sillä vaikka kilpailut ovat jännittäviä ja tärkeitä, on päätavoitteemme kuitenkin auttaa kauppiaita ja kuluttajia kaikkialla Suomessa tekemään entistä parempia ostoksia. Mash it.