Saara Iijasta Mashin maajohtaja Suomessa

Tiedote11.10.2018 02:14

Saara-Iijasta-Mashin-maajohtaja-Suomessa

Mash Suomen uusi maajohtaja on 29-vuotias Saara Iija (MBA). Iija on Mashin pitkäaikaisia työntekijöitä ja nousee maajohtajan tehtävään yhtiön sisältä.

Saara Iija

“Oikean hakijan etsiminen ja löytäminen oli meille perinpohjainen prosessi, jonka varrella meille kävi entistä selvemmäksi, että yrityksemme sisältä löytyy etsimäämme kyvykkyyttä. Olemme vahvasti sitoutuneet urakehitysmahdollisuuksien tarjoamiseen. Saara oli paras mahdollinen henkilö viemään Suomen-organisaatiotamme eteenpäin ja olemme innoissamme saadessamme hänet tähän tehtävään”, kommentoi Mash Finance Groupin toimitusjohtaja James Hickson.

Iija on nuori tähti ja moniosaaja, mutta samaan aikaan myös jo monivuotinen Mash-veteraani. Iija on noussut kasvavan yhtiön riveissä ja päässyt näkemään kovaa vauhtia kehittyvää ja muuttuvaa fintech-alaa useista tehtävistä käsin. Hän aloitti Mashilla myyntiassistenttina vuonna 2013; viimeiseksi ennen maajohtajan pestiään hän työskenteli yhtiön tuotepäällikkönä.

“Aloitin Mashilla, kun yhtiössä oli töissä noin parikymmentä ihmistä. Vuosi vuodelta olen saanut kasvaa täällä ammatillisesti ja ihmisenä, sekä tehdä oman osani organisaation menestyksen eteen ja huomata kuinka työ kantaa hedelmää. Meillä on mahtava kulttuuri ja ilmapiiri: Mashin menestyksen avain on, että rekrytoimme joukkoomme parhaimmat tyypit, jotka sopivat hyvin Mashin kulttuuriin. Meillä tehdään töitä yhdessä ja arvostamme sekä kunnioitamme toisiamme. Haasteet otetaan innolla vastaan ja ratkaisumme lähtevät aina asiakkaan näkökulmasta. Tämä uusi rooli on aivan mahtava tilaisuus; olen valtavan innoissani päästessäni jatkamaan kehitystä ja antamaan merkityksellisen panoksen työllemme Mashin Suomen-toimistossa sekä laajemmin”, Iija kommentoi.

Uudessa tehtävässään Iija johtaa ja organisoi Mashin operatiivista toimintaa Suomessa ja toimii linkkinä yhtiön ylimpään johtoon. Eniten häntä inspiroi uudessa roolissaan mahdollisuus päästä vaikuttamaan ja osallistumaan Mashin strategiatyöhön. Tulevaisuuden hän näkee täynnä mahdollisuuksia.

“Skaalaamme parhaillaan bisnestämme laajemmin, Suomessa sekä globaalisti. Solmimme uusia strategisia yhteistyökumppanuuksia ja kasvatamme Mashin tunnettuutta markkinoilla. Kehitämme jatkuvasti tuotteitamme entistä kuluttajaystävällisemmiksi ja tuomme tarjolle innovaatioita, joita asiakkaat toivovat ja odottavat - sekä myös sellaisia, joita he eivät vielä ole osanneet kuvitellakaan”, Iija visioi.

Kuka?

• Mash Suomen maajohtaja Saara Iija (MBA)
  • 29-vuotias, valmistunut tradenomiksi yrityksen kasvuun johtamisen oppiaineesta vuonna 2018.
  • Työskennellyt Mashilla viisi ja puoli vuotta. Aloitti vuonna 2013 osa-aikaisena myyntiassistenttina; työskennellyt myös projektikoordinaattorina, tuotantojohtajana ja tuotepäällikkönä.