Petri Itkonen haluaa mahdollistaa myynnin kasvun sekä Mashille että kauppiaille

Tiedote27.02.2019 11:58

Petri-Itkonen-haluaa-mahdollistaa-myynnin-kasvun-sek-Mashille-ett-kauppiaille

Petri Itkonen on Mashin Suomen uusi Head of B2B Sales. Itkosella on pitkä tausta maksupalvelualalla ja myyntitiimin esimiehenä aikoo Mashilla eritoten kehittää työkaluja myynnin tueksi.

Itkonen on seurannut Mashia jo pitkään. Markkinoiden uudessa tulokkaassa eniten kiinnosti hyvä tuote ja työskentely kauppiaiden kanssa. Itkosen mielestä maksutapa ei itsessään riitä, vaan sen lisäksi asiakaspalvelu sekä palvelun toimivuus ja saatavuus ovat erityisen tärkeitä yhteistyössä kauppiaiden kanssa. Kuluttajilla taas on mahdollisuus ostaa kerralla suuremmilla summilla ilman monimutkaisten lomakkeiden täyttämistä.

“Mashin tuote tarjoaa sekä kauppiaille että kuluttajille selkeää lisäarvoa. Ensivaikutelmani yrityksessä on, että täällä on ehdottomasti aito halu auttaa kauppiaita. Haluamme olla kauppiaille merkittävä lisämyynnin väline ja meille on tärkeää, että voimme auttaa kauppiaita kasvamaan”, Itkonen kertoo.

Itkosella on maksupalvelualasta jo vankka kokemus oltuaan Paytrailillä melkein yhdeksän vuotta, viimeisenä tittelinään myyntijohtaja. Itkonen kokee erityiseksi vahvuudekseen, että on päässyt näkemään verkkomaksamisen kehittymistä pitkällä aikavälillä. Mashilla ollaankin innoissaan uudesta tiimiläisestä.

“Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Petrin osaksi tiimiä. Petrin into kasvattaa myyntiä ja auttaa kauppiaita on ehdottomasti Mashilaista ajattelutapaa ja on mielenkiintoista nähdä millaisia toimintamalleja hän luo myynnin tueksi”, Mash Group Oyj:n toimitusjohtaja James Hickson sanoo.

Mashilla Itkonen aikoo erityisesti keskittyä myynnin kasvun mahdollistamiseen. Nopeasti kasvavassa yrityksessä on hyvä olla vakiintuneet työskentelytavat sekä skaalautuvat toimintamallit.

“Meidän on keskityttävä siihen, että tässäkin tahdissa voimme tarjota parasta asiakaspalvelua. Erityisen tärkeää kasvun keskellä on varmistaa ihmisten hyvinvointi ja tarjota tiimillemme työkaluja, joilla mahdollistetaan myynnin kasvun jatkuminen”, Itkonen toteaa.

Itkosen mukaan tämä vuosi näyttää erittäin hyvältä sekä tuotteen että Suomen verkkokaupan kannalta. Paljon on tapahtumassa: uusia yhteistyökumppanuuksia solmitaan, ihmisiä rekrytoidaan ja tuotetta kehitetään koko ajan parempaan suuntaan.

“Tänä vuonna on myös tulossa iso muutos maksutapadirektiiveihin. On mielenkiintoista nähdä, miten se muuttaa alaa ja minkälaisia rooleja ja sääntöjä verkkomaksamisen kenttään sovelletaan. PSD2-direktiivi tulee varmasti muuttamaan maksamista eritoten mitä tulee pankkimaksamiseen, mutta myös tunnistautumiseen liittyvissä asioissa”, Itkonen kertoo.

Kuka?

• Mash Head of B2B Sales Petri Itkonen
  • 34-vuotias, työskennellyt verkkomaksamisen parissa vajaa kymmenen vuotta
  • Aloitti Mashilla joulukuussa 2018

Tietoa Mashista

Mash on ollut fintech-innovaatioiden etulinjassa jo vuodesta 2007. Hyödynnämme kehittyneitä algoritmejamme, koneoppimista ja automatisoitua alustaamme toimittaaksemme huippuluokan maksuratkaisuja sadoilletuhansille asiakkaille joka päivä. Rakennamme tulevaisuutta, jossa teknologia auttaa meitä jokaista, tehden maksamisesta sujuvaa ja joustavaa. Mash on yksi FinTech50 listatuista yrityksistä.
Mash.com/fi | press@mash.com | @MashSuomi

Lisätietoa: