Mash-kokemuksia: Asiakkaamme suosittelevat meitä

Uutinen07.03.2019 02:52

Mash-kokemuksia-Asiakkaamme-suosittelevat-meit

Vuosi 2018 oli Mashin ensimmäinen toimintavuosi. Tuona aikana yli 70 000 suomalaista teki ostoksia Mashilla. Tutkimukset osoittavat, että 80 % asiakkaistamme suosittelisi kokemuksensa perusteella palveluamme*. Näinpä voimme sanoa, että suomalaiset ovat kanssamme samaa mieltä: maksamisen tulisi olla helppoa, nopeaa ja joustavaa. Sen pitää olla reilua.

Olemme ylpeitä suomalaisista juuristamme. Aina ei ole helppoa haastaa suuria kansainvälisiä yrityksiä, mutta olemme mielestämme tukevasti oikealla tiellä. Ponnistelumme on huomattu myös Suomen ulkopuolella: Viime vuonna Mash valittiin FinTech50 -listalle, jossa on mukana 50 lupaavinta eurooppalaista fintech-yritystä.

Suuri kiitos menestyksestämme kuuluu niille kaikille tuhansille suomalaisille kauppiaille, jotka tarjoavat Mashia maksuvaihtoehtona asiakkailleen. Haluamme kuulla kokemuksistanne jatkossakin. Teemme kaikkemme voidaksemme tarjoa teille parhaan mahdollisen palvelun. Tuemme useita digitaalisia verkkokauppa-alustoja, minkä lisäksi Mash on käytettävissä Verifonen maksupäätteissä sekä pian myös Netsin päätteissä. Tämä tarkoittaa, että melkein kaikki Suomen kauppiaat pystyvät helposti tarjoamaan asiakkailleen joustavan maksutavan.

Lisäksi on tietenkin ne kymmenettuhannet ihmiset, jotka menivät liikkeeseen ostoksille, löysivät haluamansa ja päättivät kassalla antaa uudelle Mash-palvelulle mahdollisuuden. Kokemuksenne ja positiivinen palautteenne antavat meille lisäpotkua jatkaa eteenpäin ja kehittää palveluamme entistä helpommaksi, joustavammaksi ja nopeammaksi: siis juuri sellaiseksi kuin maksamisen tulisi mielestämme olla.

Kiitos luottamuksestanne.

*Mashin NPS (Net Promoter Score) on 80 %. NPS mittaa asiakastyytyväisyyttä 0-10 asteikolla. Vain arvosanan 9-10 antaneet lasketaan suosittelijoiksi.