Mash ja Nets Pohjoismaiseen yhteistyöhön maksupalveluissa

Tiedote09.11.2018 11:09

Mash-ja-Nets-Pohjoismaiseen-yhteistyhn-maksupalveluissa

Mash ja Nets julkistavat tänään yhteistyösopimuksen, jonka myötä osapuolet tulevat tarjoamaan uudenlaista osamaksupalvelua kauppiaille Pohjoismaissa. Uusi palvelu tarjoaa kuluttajille helpon vaihtoehdon maksaa ostoksensa laskulla tai osissa. Ratkaisua tarjoavat kauppiaat voivat kasvattaa keskiostostaan, parantaa palveluaan ja kasvattaa liiketoimintaansa ilman kuluja.

Mashin maksuratkaisun avulla kuluttajat saavat korotonta maksuaikaa valitsemalla ostohetkellä Nets-terminaalista Mash-vaihtoehdon. Kuluttajat saavat 14 päivän kuluessa kotiinsa laskun, jonka saldon he voivat maksaa kokonaisuudessaan ilman kuluja tai valita joustavan osamaksusuunnitelman.

"Olemme todella innoissamme tästä uudesta kumppanuudesta Netsin kanssa. Pohjoismaat tunnetaan käteisvapaan yhteiskunnan ja vaihtoehtoisten maksutapojen edelläkävijöinä. Yhteistyömme Netsin kanssa on hyvä esimerkki tästä. Voimme tarjota aidosti uudenlaisen palvelun sekä kauppiaille että kuluttajille", sanoo James Hickson, Group CEO, Mash. "Ratkaisua kehittäessämme halusimme tehdä todella helpon ja reilun maksamistavan, minkä vuoksi Mash on ilmainen sekä kauppiaille että kuluttajille. Mash-kauppiaat kertovat kasvaneista keskiostoksista ja tuoreen NPS-tutkimuksen mukaan kuluttajat rakastavat palveluamme. Olemme iloisia voidessamme nyt laajentaa palvelumme Nets-kauppiaille."

"Kumppanuutemme Mashin kanssa korostaa Netsin kykyä tarjota Pohjoismaiden suurin valikoima maksutapoja sekä kauppiaille että kuluttajille. Täysin integroitujen tuotteiden kautta kauppiaat voivat aloittaa ja kasvattaa liiketoimintaansa selvästi maksujen hyväksymisen lisäksi." sanoo Asger Hattel, Group Executive Vice President, Nets Merchant Services. ”Tämä yhteistyö on konkreettinen esimerkki Netsin visiosta helpomman huomisen mahdollistajana. Mash-ratkaisu on ensin saatavilla Suomessa ja Ruotsissa, joita seuraa Norja ja Tanska.”

Tietoa Mashista

Mash on ollut fintech-innovaatioiden etulinjassa jo vuodesta 2007. Hyödynnämme kehittyneitä algoritmejamme, koneoppimista ja automatisoitua alustaamme toimittaaksemme huippuluokan maksuratkaisuja sadoilletuhansille asiakkaille joka päivä. Rakennamme tulevaisuutta, jossa teknologia auttaa meitä jokaista, tehden maksamisesta sujuvaa ja joustavaa. Mash on yksi FinTech50 listatuista yrityksistä. Mash.com/fi | press@mash.com | @MashSuomi

Tietoa Netsista

Me Netsillä uskomme, että yksinkertaisemmat tuotteet ja ratkaisut ovat kasvun ja edistyksen perusta – niin liiketoiminnassa kuin yhteiskunnassakin. 2400:n työntekijän voimin Tanskassa, Norjassa, Suomessa, Ruotsissa ja Virossa me autamme rahoituslaitoksia, liikeyrityksiä ja kauppiaita ympäri Pohjolaa ja Baltian maita tekemään huomisesta hieman helpomman tarjoamalla verratonta turvallisuutta ja vakautta. Mahdollistamme helpomman huomisen – se pitää meidät liikkeessä.

Lisätietoa:

Mash