Kokemukset sen kertovat: Mash tuo lukuisia hyötyjä kauppiaille

Blogi17.01.2019 12:38

Kokemukset-sen-kertovat-Mash-tuo-lukuisia-hytyj-kauppiaille

Mashin maksutavasta on näin vuodenvaihteen kiireisinä aikoina kauppiaille kosolti hyötyä: Sen avulla kuluttajat voivat muun muassa ostaa kerralla suuremmilla summilla ilman monimutkaisten lomakkeiden täyttämistä.

Tammikuu on monille kauppiaille kiireistä aikaa alennusmyyntien sekä kuluttajien uudenvuodenlupausten vuoksi. Yksi haluaa kuntosalille uudet vermeet, kun taas toinen sisustaa kotia uuteen uskoon. Mashin logo kannattaakin olla myymälässä esillä, jotta asiakkaat näkevät välittömästi, että myymälässä on tarjolla Mash-maksutapa. Jos Mash ei ole asiakkaalle entuudestaan tuttu, on asiasta hyvä kertoa - vaikka vain muutamalla sanalla, jotta kaikki maksuvaihtoehdot tulevat tutuiksi.

Uskomme vakaasti, että maksutavan valinta on osa asiakaskokemusta. Laskun tai osamaksun mahdollisuus tarjoaa asiakkaalle vapauden valita. Myyjät voivat esimerkiksi kannustaa asiakkaita testaamaan tuotteita kotona ennen lopullista ostopäätöstä. Osamaksu puolestaan mahdollistaa sen, että kuluttaja voi ostaa tuotteen, eikä maksua tarvitse suorittaa heti. Näin asiakaskunnalla on potentiaalia laajentua entisestään ja asiakkaat saavat hyvän ostokokemuksen.

Positiiviseen asiakaskokemukseen kuuluu myös maksutavan käyttöönoton helppous niin kauppiaalle kuin kuluttajalle: Asiakas saa luottopäätöksen nopeasti ilman monimutkaisten ja henkilökohtaisten lomakkeiden täyttämistä – henkilötunnus ja kuvallinen henkilöllisyystodistus riittävät. Tämä madaltaa kuluttajan kynnystä ottaa maksutapa käyttöön.

Monet kauppiaat ovatkin kertoneet kokemuksiaan siitä, kuinka Mash-maksutapa on tuonut heille lisämyyntiä tai kasvattanut kertaostoksen summaa. Tähän me Mashilla nimenomaan pyrimme. Siksi tuotteemme onkin kauppiaille kuluton ja riskitön – haluamme palvella asiakkaitamme aina parhaalla mahdollisella tavalla.

KASVATA MYYNTIÄ