Suomen parhailla kauppapaikoilla hehkutetaan nyt Mashia: ”Meille on tärkeää palvella asiakkaita hyvin”

Blogi26.09.2018 01:00

Ostaminen on helpompaa ilman käteistä rahaa

Mikä yhdistää tunnelmallista design-liikettä Fredalla, Duudsonit Activity Parkia Isossa Omenassa ja Vilaa Kampin kauppakeskuksessa? Arvasit oikein, nämä kaikki yritykset käyttävät Mashia.

Mashin vihreitä logoja ponnahtelee esiin nyt kuin sieniä sateella. Asiakkaiden palaute perustelee suosion yksiselitteisesti: Mash tekee maksamisesta helpompaa, joustavampaa ja hauskempaa. Halusimme antaa vaihteeksi puheenvuoron kauppiaille, jotka kertoivat meille, mikä Mashissa on parasta.

Viimeistään kauppiaiden kanssa keskusteleminen sen vahvisti, että Mash on yrittäjille paljon enemmän kuin kolmas maksutapa. Mash on työkalu parempaan palveluun ja myymiseen.

Elämä ei katso palkkapäivää

Tarkkasilmäinen kauppias tietää tämän kokemuksesta: monet elämän merkittävät tapahtumat tulevat yhdessä rysäyksessä. Oli kyseessä sitten häät, koulun alku, joulu tai lapsen tulo, monet elämän parhaista jutuista tarkoittavat myös isoa menoerää lyhyessä ajassa.

“Meille on tärkeää palvella meidän asiakkaita mahdollisimman hyvin. Silloin kun tulee uusi perheenjäsen se tarkoittaa, että on paljon erilaisia hankintoja ja niihin menee rahaa. Mash mahdollistaa, että meidän asiakas voi maksaa ostoksensa juuri siten, miten hänelle sopii”, kertoi Ria Malva Bebesistä.

Mashin taustalla on filosofia, että haluamme auttaa niin kauppiasta kuin asiakasta keskittymään oleelliseen. Shoppailu on kuitenkin pohjimmiltaan hauskaa, ja Mashilla voit tehdä kokemuksesta entistäkin paremman.

Teet kaupat ja myy lisää

Joskus se voi olla viimeinen alemekko rekissä juuri ennen palkkapäivää tai taivaallisen ihonhoitosarjan löytäminen. The Body Shopin apulaismyymäläpäällikkö Riina Leinimaa tietää, että kosmetiikka-alalla parhaat tuotteet ja tarjoukset ovat saatavilla vain rajatun ajan.

“Mashin avulla sä voit valita just ne lahjat, jotka sä haluat”, Leinimaa suitsutti.

Ohittamattomien tarjouksien ja kampanjoiden lisäksi toinen hyvä syy valita Mash on se, että laadusta kannattaa usein maksaa. Mash tuo maksamiseen nopeutta ja joustoa, jotka auttavat lisämyynnissä.

Hyvä palvelu, parempi mielikuva

Kauppiaat kertoivat, että he arvostavat myös palvelun helppoutta ja riskittömyyttä. Kun asiakas valitsee Mash-laskun, kauppias saa rahansa heti ja me hoidamme loput.

“Mash on kauppiaalle ilmainen ja helppo ottaa käyttöön, minkä ansiosta asiakkaalle jää mukavammin se hyvän pelin valinta jäljelle”, kommentoi Teemu Vataja Lautapelit.fi-myymälästä.

Olitpa kansainvälisen brändin edustaja tai itsenäinen yrittäjä, Mash antaa sinun keskittyä ydintoimintaasi. Kun tarjoat asiakkaallesi Mashia, tarjoat kotimaista ja luotettavaa maksutapaa. Läpinäkyvä palvelumme on fintech-innovaatio, joka on kehitetty niin asiakkaan kuin kauppiaankin tarpeiden pohjalta. Juuri niin kuin Aku Raita QHAIR-kampaamosta sen summasi:

“Mash mahdollistaa sinun unelmien kampauksen, niin ettei sinun tarvitse tinkiä mistään. Meillä QHAIRissa me haluamme tarjota parasta mahdollista palvelua, jotta sinä voit olla paras versio itsestäsi.”